Változik az utcakép, megújult az egyik legnépszerűbb dobozos autó
Júniusban mutatják be élőben az új Iveco Daily kisteherautó-családot. Sokan vásárolják, még többen használják.
Júniusban mutatják be élőben az új Iveco Daily kisteherautó-családot. Sokan vásárolják, még többen használják.
Termékeny októbert zárt autós rovatunk: vezettünk 525 lóerős Audit, 328 pacis roadstert, 306 lovas BMW-t, de több elektromos autót is kipróbáltunk, sőt még teherautóktól sem riadtunk vissza. A külföldi menetpróbák mellett hazai tájakon is autóztunk, terepjárókat is teszteltünk. Íme, az októberi tesztjeink.
Az Iveco korán kezdte a villanyautózást: már 1986-ban kifejlesztette, és gyártani kezdte az első teljesen elektromos meghajtású Dailyt. Évekig csak szemezgettem a spenótzöld elektromos kisteherrel, az új Daily torinói bemutatóján nem voltam rest, kihasználtam az alkalmat és néhány keménykötésű belga ivecós segítségével kipróbáltam az elektromos teherautót.
Az Iveco Daily történetét 1978-tól írják Torinóban, a Fiat művek fellegvárában. A népszerű teherautóból több mint 2,5 millió talált gazdára azóta, a nyolcadik generációt immár Olaszország mellett Spanyolországban, a korábbiakat Brazíliában és természetesen Kínában gyártják. A Daily nemzetközi menetpróbáján a legerősebb dízel mellett a legtakarékosabb elektromos változatot is kipróbáltuk.